Bye Bye Nederland! - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Bye Bye Nederland! - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Bye Bye Nederland!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

08 September 2014 | Nederland, Boxmeer

Daar staat hij dan; mijn backpack. Bijna 10 kg zwaar (ja, meer kan en ga ik als ukkepuk niet meesjouwen). Alles zit er in. Ik ben er klaar voor!

Morgen zal mijn reis naar Australië beginnen. Hoe kan ik dit begin nou beter typeren dan het volgende citaat: ‘So many places to be and people to meet’ (Sticky Fingers – Australia Street).

De gezonde zenuwen en de (leuke) spanning zijn natuurlijk aanwezig. Ik weet niet precies wat mij te wachten staat, maar grijp het avontuur met beide handen aan.

Ik vlieg morgen vanaf Schiphol via Dubai, waar ik 2 uurtjes mag doorbrengen, naar Sydney. In totaal hang ik bijna 21 uur in de lucht in een zogenaamde Air Bus. Dat wil zeggen dat ik woensdag laat in de avond (Australische tijd) aan kom. Dat schijnt gunstig te zijn voor mijn onvermijdbare jetlag. Like I said before: no worries, mate! is weer op mij van toepassing.

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte van alles! Want lieve familie en vrienden, natuurlijk ga ik jullie ook missen. Ik heb veel lieve en mooie woorden gekregen (en soms zelfs kleine cadeautjes). Die doen mij goed. Zoals jullie aan mij denken, denk ik aan jullie (ook aan de andere kant van deze aardbol).

Spreek jullie snel weer!
xxx

  • 08 September 2014 - 20:26

    Loes Knaapen:

    Haaaaa Denise,
    Superveel plezier in het o-zo mooie Australie!
    Benieuwd naar je backpackverhalen :)
    Geniet ervan!
    Liefs, Loes

  • 08 September 2014 - 20:53

    Miesje:

    DENISE


    Successss denk aan je chickie!
    Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben


    Xx
    Michelle

  • 08 September 2014 - 21:02

    Imre:

    Lieve Denise,

    Heeeeel veeel plezier, geniet ervan want voor je het weet sta je weer in het koude kikkerlandje.
    Pas goed op jezelf, maar dat komt vast helemaal goed.
    Een hele goede vlucht en tot over een paar maandjes.

    Ik ben benieuwd naar je volgende verslag!

    Liefs,
    Im

  • 08 September 2014 - 21:18

    Bonnie:

    Geniet van je mooie reis!
    Hoop dat je een geweldige tijd gaat hebben daar.

  • 08 September 2014 - 22:05

    Anne:

    hoi Denise,
    wij wensen je heel veel plezier daar aan de andere kant van de aardbol en doe voorzichtig.
    gr.Willy en Anne.
    p.s. kun je mij weer aanmelden voor je reisverslag, ik heb me per ongeluk afgemeld

  • 08 September 2014 - 22:45

    Rozet En Leo:

    Good luck Denisse

  • 08 September 2014 - 22:51

    Denise :

    Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! Ik ga nu nog even lekker genieten van mijn eigen bedje haha.
    En Anne, ik heb je weer toegevoegd!;)

  • 10 September 2014 - 08:02

    Chantal & Co.:

    No worries mate, no worries at all!
    Good luck down under. Leuk dat we mogen meegenieten.
    X Chantal & Co. (=Frank Thijn en Fenna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 5811

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 09 December 2014

My Australian Dream

Landen bezocht: