Bijna aan de andere kant van de wereld... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Bijna aan de andere kant van de wereld... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Bijna aan de andere kant van de wereld...

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

21 Augustus 2014 | Nederland, Nijmegen

Vroeger zei ik het al: Als ik later groot ben, dan ga ik naar Australië. Groter dan 1.60 ben ik helaas nooit geworden, maar mijn Australian dream komt wel uit!

Over twee en een halve week vertrek ik namelijk voor 3 maanden naar Australië. Alle voorbereidingen zijn getroffen: ticket, visum en ik heb een globaal plan van mijn route.

Door een ongelukkige val op mijn schouder kwam mijn reisplan heel eventjes op losse schroeven te staan, maar gelukkig zal mijn schouder grotendeels hersteld zijn als ik Down Under ben. Het typische Australische motto ‘Don’t worry mate’ is nu al op mij van toepassing. Wat wil je nou nog meer?

In de 3 maanden dat ik aan de andere kant van de wereld zit, zal ik jullie hopelijk mogen verblijden met mooie reisverhalen via deze site. Ik heb er heel veel zin en sta nu al te trappelen om mijn backpack in te gaan pakken en naar Schiphol te vertrekken.

x

  • 21 Augustus 2014 - 19:57

    Hans:

    Een mooie en handige site! Een goed begin is het halve werk
    Houd ons op de hoogte!
    xxx
    H&G

  • 22 Augustus 2014 - 12:38

    Vicky:

    Hoi Nise, ik hoop dat je met je 'Don't worry mate' een heel eind mag komen en dat Australië alle schouder-leed meteen zal doen verbleken. Leuk dat we hier kunnen lezen wat je meemaakt, want dat zou ik niet willen missen.

    x zus

  • 10 September 2014 - 18:52

    Lydia:

    Erg benieuwd hoe je eerste ervaringen zijn in Australië! Wel stoer hoor zo in je up met je backpack.
    Hoop dat de link goed gaat werken/werkt. Heel veel mooie ervaringen en ontmoetingen toegewenst!
    Liefs xx Lydia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 5818

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 09 December 2014

My Australian Dream

Landen bezocht: